Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Returner / Angre

Angrerett og retur
Kan jeg returnere?
Ja! Så lenge varen ligger i originalemballasje og ikke er montert/brukt, kan du sende den i retur til oss. Vi har en utvidet returordning på 365 dager, så lenge ikke produktet er åpnet eller tatt i bruk/montert. Dagene regnes fra dagen du mottok varen. Hvis du angrer på et kjøp hos oss, er det angrerettloven som gjelder.

Hva skjer når jeg har returnert varen?
Vårt mål er å behandle returer så raskt som mulig og innen en uke skal din retur være ferdig behandlet. Dette er for at vi må sjekke om produktet er omsettelig og er i orginalemballasje. Dette såfremt du har oppgitt årsak for retur. Når vi har kontrollert returen, vil du få beskjed fra Klarna og de sørger for at ditt beløp blir refundert.

Varen skal være i salgbar stand når den ankommer vårt lager og det er viktig at det ikke teipes eller skrives på originalemballasjen. Det er du som avsender som er ansvarlig for returen og returkostnaden. Returkostnaden kan bli motregnet fraktbeløpet ved refusjon.

Du kan ikke retunere varen hvis du har:
Åpnet varen og tatt den i bruk
Ikke har orginal emballasje
kjøpt feil strls.
Gjort skader eller herverk på produktet
Gjort monterinsarbeid som har påført varen skader, som skrue hull eller riper.
Gjort monteringsarbeid selv, og ikke får det til, uten å leie inn hjelp av fagfolk.